ამინდის პროგნოზი

ბმულები

სახელი, გვარი:  ქეთევან გვარჯალაძე-გორგოშაძე

დაბადების თარიღი/ადგილი:   01.01.1973

ოჯახური სტატუსი: დაოჯახებული

საკონტაქტო ინფორმაცია:                           

მისამართი:    ბათუმი - რუსთაველის ქ. N61

ტელეფონი:    598470703

ელ. ფოსტა:    ელ-ფოსტის ეს მისამართი დაცულია სპამ-ბოტებისგან. ნახვისთვის უნდა გქონდეთ ჩართული JavaScript.

 

 

სწავლების საფეხური

შოთა რუსთაველის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბათუმი, 1992-1997

აკადემიური ხარისხი

ქიმიის მაგისტრი

 

პედაგოგიური გამოცდილება

 

1

2005-დან დღემდე

სსიპ ქალაქ ბათუმის  ილია ჭავჭავაძის სახელობის N1 საჯარო სკოლა - ფიზიკისა და ქიმიის ლაბორანტი

2

2006-დან-2010

სსიპ ქალაქ ბათუმის N1 საჯარო სკოლა ბიოლოგიის მასწავლებელი

3

2011 წლიდან დღემდე 

სსიპ ქალაქ ბათუმის ილია ჭავჭავაძის სახელობის  N1 საჯარო სკოლა ქიმიის უფროსი მასწავლებელი

4

2011-დან 2014 წლამდე

სკოლა ლიცეუმი -„არილი“  ქიმიის უფროსი მასწავლებელი

5

2017 წელი დღემდე

სსიპ ქალაქ ბათუმის ილია ჭავჭავაძის სახელობის N1 საჯარო სკოლის დირექტორის მოადგილე / ქიმიის წამყვანი მასწავლებელი

 

სხვა სამუშაო გამოცდილება

 

1

2001-დან 2003-მდე

პაპუნიძის კვლევითი ინსტიტუტი. კვებისა და ნავთობ-პროდუქტების ხარისხის კონტროლის განყოფილება. ლაბორანტი

2

01.08.2004 წელი

წამლისა და ფარმაცევტული საქმიანობის დეპარტამენტი. საკონტროლო-ანალიზური ლაბორატორიის ქიმიკოს ანალიტიკოსი

3

01.10.2004 წელი

აჭარის ცენტრალური ლაბორატორიის წამლის ხარისხის კონტროლის ლაბორატორიის ფარმაცევტ-ანალიტიკოსი

4

2012 წლიდან დღემდე

 აჭარის კულტურის, სპორტისა და განათლების სამინისტრო - საგნობრივი ოლიმპიადის საგნობრივი კომისიის (ქიმიის) წევრი. 

5

2005 წლიდან 2010 წლამდე

 შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრი - კურატორი

6

2017 წელი

შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრი- ბათუმის N1 საგამოცდო ცენტრის ტექნიკური თანაშემწე

7

2018 წლიდან

შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრი- ბათუმის N1 საგამოცდო ცენტრის ადმინისტრატორი

 

 

კვალიფიკაციის ასამაღლებელი კურსები, ტრენინგები

 

  • კომპიუტერული ცენტრი „კანდელის“ სასწავლო კურსები. პერსონალური კომპიუტერის ოპერატორი (ბათუმი 07.2004 მ. დუმბაძე)
  • თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტის ექსტრემალური მედიცინის ცენტრის სასწავლო პროგრამა მაშველებისათვის გადაუდებელი სამედიცინო დახმარების საკითხებში (ბათუმის სასწრაფო სამედიცინო დახმარების ცენტრი. ნ თევზაძე. 14.05.2006)
  • ბუნებისმეტყველების სწავლების თანამედროვე ტექნოლოგიები (ფონდი განათლების ინსტიტუტი . 24 საათი. ტარას შავშიშვილი 2006 წელი)
  • „ვირტუალური ლაბორატორიის/სიმულაციების გამოყენება სასწავლო პროცესში“(საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო, ეროვნული სასწავლო გეგმებისა და შეფასების ცენტრი. ნათია ჯოხაძე 2010 წელი)
  • საგანმანათლებლო-შემოქმედებით კავშირ „ქორბუდას“ პროგრამით ზოგად გონებრივ უნართა განვითარების მეთოდიკის მოკლე კურსი (20 საათი.  N859 2011წელი)
  • ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში (სსიპ მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. 05.2012 წელი)
  • ქიმიის მასწავლებლობის უფლების დამადასტურებელი სერტიფიკატი გამოცდის საფუძველზე (სსიპ მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. N0005178. გია მამულაშვილი   2012 წელი)
  • ასაკობრივი განვითარებისა და სწავლების თეორიები (საგანმანათლებლო კვლევებისა და პროფესიული განვითარების ცენტრი. ირინე ღვალაძე)
  • უფროსი მასწავლებლის სტატუსის დამადასტურებელი სერტიფიკატი (საქართველოს მეცნიერებათა და განათლების სამინისტრო. N000000671 09.12.2015)
  • ტრენინგ მოდული „სწავლების მენტორობა“ / ლიდერობის აკადემიის 2 მოდული (მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი/ 02.12.2016)
  • მოსწავლეზე ორიენტირებული სწავლების მიდგომები, აქტიური სწავლება ქიმიაში ((სსიპ მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. 08.2017 წელი)
  • ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების საბაზო კურსი მასწავლებლებისათვის (სსიპ მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. 24 საკონტაქტო და 6 არა საკონტაქტო საათი. 11.07.2017 წელი)
  • კოპერნიკის სამეცნიერო ცენტრის მიერ დადასტურებული სერტიფიკატი (პოლონეთი 2017)
  • ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი-„ლიდერობის აკადემია 1“( ((სსიპ მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. ბერიკა შუკაკიძე 2017 წელი)
  • ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი-„ლიდერობის აკადემია 2“( ((სსიპ მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. ბერიკა შუკაკიძე 2017-2018 წელი)
  • ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი-„ლიდერობის აკადემია 3“( ((სსიპ მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. ბერიკა შუკაკიძე 2018 წელი)
  • მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების , პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის ფარგლებში ცენტრის მიერ განხორციელებული ტრენინგი შეფასების ჯგუფის წევრთა ტრენინგი (სსიპ მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. MES2-18 00698245. 12.06.2018 წელი)
  • ტრენინგ მოდული „თანასწორობის საკითხები“ / ლიდერობის აკადემიის 6 მოდული (მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი 05.05.2018)
  • „ნორჩ ქიმიკოსთა კლუბების ქსელის შექმნა“ (საქართველოს საგანმანათლებლო დაწესებულებში დასაქმებულთა პროფესიული განვითარების ცენტრი და საჯარო სკოლების ქიმიის მასწავლებელთა თანამშრომლობითი კულტურის გაძლიერება და პროფესიული განვითარება.  25 საათი. 2019 წელი)
  • მედია წიგნიერებისა და კრიტიკული აზროვნების სწავლება საჯარო სკოლებში (სსიპ ილია ჭავჭავაძის სახელობის ქალაქ ბათუმის N1 საჯარო სკოლა 03.06.2019)
  • დისტანციური სწავლება Microsoft სერვისების გამოყენება ((სსიპ მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი. 02.2021 წელი)
  • „საზოგადოების ინფორმირებულობის ამაღლება და საზღვაო ნარჩენების შემცირება შავი ზღვის ეკოსისტემის დასაცავად“(Common borders. Common solutions დავით ცისკარიძე 05.2021)
  • წამყვანი მასწავლებლის სტატუსის მინიჭების სერტიფიკატი ((სსიპ მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი.  N000003238  05.2021 წელი)
  • საჯარო სკოლის დირექტორობის უფლების მოპოვების დამადასტურებელი სერტიფიკატი. (განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო / გიორგი ამილახვარი / N0000051 / 08.06.2023

 

პროექტები

1

2004 წელი

ფრინველის საათი

აჭარის სოფლის მეურნეობის სამინისტროს მიერ განხორციელებული პროექტი

 

2

2008

ეკოლოგია და სასწავლო გარემო

ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელობის უნივერსიტეტთან განხორციელებული საგრანტო პროექტი

 

 

 

 

გაცვლითი პროგრამები/ სტაჟირება

  1. სტაჟირება პოლონეთში: კოპერნიკის სამეცნიერო ცენტრი - სკოლა კლასში (2017-2018 სასწავლი წელი)

 

სკოლის სტრატეგიული ხედვა

შევქმნათ ისეთი გარემო, სადაც ყველა მოსწავლე შეძლებს ცოდნის შეძენას, გამოყენებას, საზოგადოებრივი ცხოვრებისათვის საჭირო უნარ–­ჩვე­ვების გამომუშავებასა და საკუთარი პოტენციალის სრულფასოვან გამოვლენას.

სკოლის მისია

აღზარდოს  დამოუკიდებელი, შემოქმედებითი, საკუთარი შესაძლებობის მუდმივად განვითარების შემძლე, ინფორმირებული და ამ ინფორმაციის ადეკვატურად გამოყენების უნარის მქონე, ბუნებრივი გარემოს დამცველი, კანონმორჩილი და ტოლერანტი მოქალაქე.

სკოლის  ღირებულებები

უსაფრთხო და წამახალისებელი გარემო; განათლების სრული მისაწვდომობა და ერთნაირი მოლოდინი ყველა მოსწავლისაგან; განათლების მაღალი ხარისხი; მასწავლებელთა უწყვეტი პროფესიული განვითარება; კოლეგიალური მხარდაჭერა და თანამშრომლობა; შრომითი და საშემსრულებლო დისციპლინა.