ამინდის პროგნოზი

ბმულები

ის კვლავ ჩემთანაა, არ წასულა, გონებას მიღრღნის, სულ რაღაცას ჩამსძახის, მე თითქოსდა არ მესმის, ვცდილობ ყური არ დავუგდო, მაგრამ არ ძალმიძს, ის ხომ ჩემი  შინაგანი მეა. ჩემთან ერთად დაიბადა და ჩემთან  ერთად იზდებოდა, მე უფრო მალე ამოვიდგი ენა, მან კი მაშინ, როცამე უკვე მოზდილი ვიყავი. მას შემდეგ გადმუდმებით მელაპარაკებოდა, რა უნდა პირველი სიტყვები გავიგონე, როცა მომმართა და მთხოვა მისთვის გონება და გულის კარი გამეღო, დავიბენი, ვერ მივხვდი  რა იყო, არ ვლაპარაკობდი, მაგრამ ხმა მესმოდა. მინდოდა მომეშორებინა, ვცადე და უცბად ტვინში ტკივილი ვიგრძენი, დამეძაბა გონება, დავიღალე, ასე ბევრჯერ მოხდა, მასთან განშორება ვერ შევძელი.

დრო მიდიოდა, ის უფრო ძლიერდებოდა ჩემზე, უფრო მეტი იცოდა ვიდრე ადრე,  გამოცდილებაც შეიძინა, ხანდახან მიბრძანებდა,  არ დავუჯერებდი და მიჯავრდებოდა. ის წინ მისწრებდა, ჩემზე  ადრე შეეჯახა ცხოვრებას  და რაც თვალით ნახა, გონების ფურცლებში ჩაწერა და გადამიშლიდა ხოლმე, როცა მას რჩევას ვთხოვდი. კარგად წავიკითხავდი რა ეწერა, გავიზიარებდი. დავაპირებდი გამეთვალისწინებინია, მისი  რჩევა მიმეღო, მაგრამ აი აქ გაჩნდა მაგრამ, რაღაცამ ხელი შემიშალა და უცბად გულში ძლიერი ტკივილი ვიგრძენი. ეს რაღა არის? შემდეგ ტვინი შეზანზარდა. გულს გაუხარდა. რა ხდებაო? რა სჭირს გულს და გონებას? რატომ გადაეკიდნენ ერთმანეთს? უცბად მივხდი, რომ გული მე ვიყავი ცხოვრების განმავლობაში.

იდუმალების ირგვლივ ყოველთვის პასუხგაუცემელი კითხვებია. ის თითეულში ცხოვრობს, რას ნიშნავს ჩემთვის საკუთარი მოწოდების პოვნა? ეს კითხვა უნდა დავუსვათ იმ ადამიანს, რომელიც ჯერ კიდევ იდუმალების ბურუსშია გახვეული.

ანა დიასამიძე

XII კლასი

 

სკოლის  სტრატეგიული  ხედვა

ჩვენი სკოლა ამზადებს მოსწავლეებს წარმატებული მომავლისათვის.

სკოლის მისია

ჩვენი სკოლა მოსწავლეების წარმატებული მომავლისათვის მომზადებას მიაღწევს იმით, რომ უზრუნვლყოფს უსაფრთხო და წამახალისებელ გარემოს, განათლების სრულ მისაწვდომობას და ერთნაირ მოლოდინს ყველა მოსწავლისათვის, სწავლა-სწავლების მაღალ სტანდარტებს, მასწავლებელთა უწყვეტ პროფესიულ განვითარებას.