Payday Loans
Loading...

ამინდი


ბმულები

 

 

 

 

 

პოეზიის საერთაშორისო დღე

2014 წლის 21 მარტს ჩვენი სკოლის სამოქალაქო კლუბის წევრებმა მოიწვიეს ახალგაზრდა პოეტები ჰენრი დოლიძე და მაკა დოლიძე.

კლუბის წევრებმა მოწვეულ სტუმრებს გააცნეს საკუთარი შემოქმედება, მოისმინეს  მოწვეული პოეტების ლექსები.

გაიმართა საინტერესო საუბარი, სტუმრებმა უპასუხეს მოსწავლეების შეკითხვებს.

დაწვრილებით...

 

კითხვის გაკვეთილი

კითხვის გაკვეთილი ქართულ ენასა და ლიტერატურაში III ა კლასში. მასწავლებელი დარეჯან ჯინჭარაძე.

გაკვეთილის თემა: ხათუნა კალატოზიშვილის მოთხრობა „ფოტოაპარატი“.

კითხვის სწავლებას დაწყებით კლასებში დიდი ყურადღება ექცევა. კითხვა მხოლოდ სიტყვების წაკითხვა არაა, მთვარია მისი გააზრება და გაგება, თუ რისი თქმა სურს ავტორს.

ფიქრი კი ამაში ხელწ გვიწყობს და გვეხმარება კარგ მკითხველად ჩამოყალიბებაში.

2014 წელი  კითხვის წლად არის გამოცხადებული.

დაწვრილებით...

   

„ქალი“. „ქალი სუსტია მაგრამ დედაა ძლიერი“!

2014 წლის 28 თებერვლიდან 9 მარტის ჩათვლით IV დ კლასის მოსწავლეებმა გააკეთეს პროექტი თემაძე „ქალს მშვენიერ ქალს“, რომელშიც გაერთიანებული იყო ორი თემა: „დედა“ და „ქალი“. „ქალი სუსტია მაგრამ დედაა ძლიერი“!

დაწვრილებით...

 

სასწავლო სიტუაციის ანალიზი: I კლასში კითხვის სწავლებასთან დაკავშირებული პრობლემები.

ქართული ენისა და ლიტერატურის  მასწავლებელთა სასწავლო ჯგუფი I-IV კლასები.

ფასილიტატორი: ცისანა კლდიაშვილი.

2014 წლის 12 თებერვალი.

დაწვრილებით...

   

სასწავლო სიტუაციის ანალიზი: I კლასში მათემატიკის სწავლებასთან დაკავშირებული პრობლემები.

მათემატიკის მასწავლებელთა სასწავლო ჯგუფი I-IV კლასები.

ფასილიტატორი: ნესტან ხიბაია

2014 წლის 12 თებერვალი.

დაწვრილებით...

 

მეფეთა-მეფე დავით აღმაშენებელი

2014 წლის 7 თებერვალს IVდ კლასის მოსწავლეებმა გააკეთეს პროექტი თემაზე „მეფეთა-მეფე“. რომელიც მიუძღვნეს 8 თებერვალს დავით აღმაშენებლის დღეს.

დაწვრილებით...

   

გვერდი 4 / 24

სკოლის  სტრატეგიული  ხედვა

ჩვენი სკოლა ამზადებს მოსწავლეებს წარმატებული მომავლისათვის.

სკოლის მისია

ჩვენი სკოლა მოსწავლეების წარმატებული მომავლისათვის მომზადებას მიაღწევს იმით, რომ უზრუნვლყოფს უსაფრთხო და წამახალისებელ გარემოს, განათლების სრულ მისაწვდომობას და ერთნაირ მოლოდინს ყველა მოსწავლისათვის, სწავლა-სწავლების მაღალ სტანდარტებს, მასწავლებელთა უწყვეტ პროფესიულ განვითარებას.